Competitie

TC Meerkerk biedt haar leden de mogelijkheid competitie te spelen in het voor- en najaar en komt uit in district Utrecht. Zodra de KNLTB het aanbod voor het voor- en/of najaar bekend heeft gemaakt worden alle leden uitgenodigd zich hiervoor in te schrijven. Data en mogelijkheden worden via de wedstrijdcommissie en de site van de KNLTB bekend gemaakt. Zowel voor de jeugd als senioren zijn er diverse (leeftijds)categorieën om in te schrijven.

www.knltb.nl

Vind hier alle poules waarin TC Meerkerk uitkomt tijdens de KNLTB Voorjaarscompetitie 2024 (incl. Junioren Groen en 11 t/m 14 jaar).

Vind hier alle poules waarin TC Meerkerk uitkomt tijdens de KNLTB Tenniskids - Rood.